Som ni vet alla som känner mig eller ni som följt mig ett tag så är jag galet emot tatueringar. Men jag är ju inte sämre än att jag kan ändra mig.

Tjingeling amigos!

Joda ibland går jag all in.
Men som ni förstår så har jag inte gjort det på riktigt, självklart inte….. Men om jag nu skulle göra det så skulle jag helt ärligt göra en Ylva Skarp tatto.  I torsdags när honey kom hem så hade jag klämt dit en sån där man liksom gnuggar dit med vatten. Gjorde det lite så där sexigt på höften strax ovanför troskanten.  (På höftbenet)
Hade gjort det i smyg utan att han visste det och så låg jag där förväntansfull över att han skulle upptäcka den mitt i allt hånglande! Ni vet när han varit borta hela veckan och man lägger sig på kvällen och bara kramaspussaslite….

Men i alla fall så upptäckte han den efter ett tag och kollade storögt i ungefär två sekunder…. Sen säger han. Har du gjort en gnuggis?
Stor risk att du tatuerat dig liksom. Hur som! Om jag nu skulle göra en på riktigt så skulle jag göra en Ylva.

Så fina!

jag gillar faktiskt min på höften.  HOPE står det där 🙂

Jag har ingen bild på mig själv,  det blir vår lilla hemlis; )
Men här får ni några smakprov och ursnygga ”gnuggisar”

Bilder lånade av Ylva Skarp
Foto Susanne Kings.

image

image

image

image

image

Finns att köpa HÄR

KRAM!

Postat med WordPress för Android