Det blev verkligen sommar här i Dalarna!   Jag gör inget annat än ligger i solen hela dagarna.  Lilla E hon badar och vi stora solar. Lite kallt än för att bada kan jag tycka.

image

Jag har varit på det stora varuhuset ett antal gånger den här veckan. Naturligtvis är stolarna som vi ska ha slut och kommer förmodligen nästa vecka.  Vi ska ha sex men det fanns bara tre, så nu ser det lite tomt och magert ut. Jag bor verkligen ute på soldäcket.  Det är så skönt att jag vill inte åka någonstans. Kvällarna har det blivit galet myggigt så nu har jag skaffat lime och nejlikor som skulle tydligen ta bort dom. Jag provar så får vi se om det är en hiss eller diss.

image

Så medans jag ligger och väntar både på myggen och honey som är på väg hem från Västervik så festar jag till det med en ny favorit!

image

Om ni inte har smakat den så måste ni göra det. Den är fantastiskt god. Om man nu gillar hallon och lakrits skallar.  Det råkar vara mitt favoritgodis! Mmmmmm så gott 🙂

Passar även på att tacka ödmjukast för alla delningar och positiva kommentarer ni lämnar här på bloggen.  Tusenmijoners TACK!

Kram!

Postat med WordPress för Android

